3 січня
2020 відбулося чергове засідання творчої лабораторії керівників закладів освіти
Верхнянської сільської ради ОТГ на базі Верхнянського ліцею з теми
«Використання нових технологій в управлінні закладом освіти».
На початку засідання Іван Климишин, начальник
відділу освіти, привітав усіх учасників творчої лабораторії з прийдешніми різдвяними святами та побажав плідної
праці. Робота засідання була побудована в 3 модулях: організаційному,
науково-методичному та практичному. Це дало можливість вдало поєднати
науково-методичних зміст заходу з практичною презентацією досягнень в
організації освітнього простору Верхнянського ліцею.
Олександра Сілецька, методист відділу освіти, ознайомила всіх учасників засідання із основними правилами створення та
використання метаплану при організації сучасного освітнього простору. Директор
ліцею Світлана Прокопів виступила із
презентацією «Педагогіки партнерства – ключовий компонент формування
життєво-компетентної особистості в закладі освіти», де розкрила основні секрети
партнерства у школі.
Керівники закладів освіти стали учасниками освітнього коучингу «Педагогіка партнерства», який провела Оксана Смоляк, заступник директора з навчально-виховної роботи. Кращі педагоги школи презентували свій досвід роботи по принципах «Педагогіки партнерства» під час проведення уроків, батьківських зборів, організації позакласної роботи, спортивно-масових заходів та організації занять дітей з особливими освітніми потребами. Іванна Богдан, методист відділу освіти, підкреслила важливість педагогіки партнерства, але із застосуваннями STEM-освіти, що дозволить організувати освітнього процес ще більш змістовніше та цікавіше.
Керівники закладів освіти стали учасниками освітнього коучингу «Педагогіка партнерства», який провела Оксана Смоляк, заступник директора з навчально-виховної роботи. Кращі педагоги школи презентували свій досвід роботи по принципах «Педагогіки партнерства» під час проведення уроків, батьківських зборів, організації позакласної роботи, спортивно-масових заходів та організації занять дітей з особливими освітніми потребами. Іванна Богдан, методист відділу освіти, підкреслила важливість педагогіки партнерства, але із застосуваннями STEM-освіти, що дозволить організувати освітнього процес ще більш змістовніше та цікавіше.
Під час перерв між модулями, учасники семінару
мали можливість відвідати інноваційний простір для дітей з ООП (сенсорну
кімнату), яка була облаштована в даному закладі освіти завдяки співпраці
міжнародної благодійної організації "Партнерство "Кожній дитині"
за підтримки програми U-Lead з Європою, проекту Громада для людини, та
Верхнянської сільської ради ОТГ. Практичний психолог Іванна Прусак ознайомила присутніх з можливостями використання простору сенсорної кімнати.
Позитивна, дружня, творча атмосфера панувала протягом усього засідання та сприяла плідній роботі творчої лабораторії.
Більше фотографій дивіться тут.